Klachten

Wij hopen dat je tevreden bent over Hypotheekadvies van de Consumentenbond. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze producten of diensten.

Dit is onze klachtenprocedure:
  1. Je kunt je klacht het best indienen per mail; stuur een e-mail naar [email protected] en zet erbij dat het om een klacht gaat.
  2. De Consumentenbond bevestigt de ontvangst van je klacht binnen 5 werkdagen. In die bevestiging staat een verwachte afhandelingstermijn genoemd. We nemen vervolgens je klacht inhoudelijk in behandeling. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie per e-mail.
  3. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je je klacht online of schriftelijk naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) sturen.
Het adres is:

Kifid

Postbus 932572509 AG Den Haag(070) 333 89 99www.kifid.nlOok kun je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie van het Europees ODR Platform.

Cookies

We plaatsen cookies om de site goed te laten werken en te verbeteren. Stel nu je voorkeuren in.

Bekijk opties

We gebruiken jouw gegevens om ervoor te zorgen dat je vindt waar je naar op zoek bent. Met deze cookies kunnen gerichte advertenties op basis van jouw voorkeuren en gedrag worden gepresenteerd.

Om onze website het beste bij jouw voorkeuren aan te laten sluiten, slaan we een aantal dingen op, bijvoorbeeld je IP-adres.

Deze cookies zijn nodig om ervoor te zorgen dat de website goed werkt.

Meer weten?

Lees ook onze Cookiestatement en Privacyverklaring.