Wij hopen dat je tevreden bent over Hypotheekadvies van de Consumentenbond. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze producten of diensten.
Dit is onze klachtenprocedure:
Je kunt je klacht het best indienen per mail; stuur een e-mail naar [email protected] en zet erbij dat het om een klacht gaat.
De Consumentenbond bevestigt de ontvangst van je klacht binnen 5 werkdagen. In die bevestiging staat een verwachte afhandelingstermijn genoemd. We nemen vervolgens je klacht inhoudelijk in behandeling. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie per e-mail.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je je klacht online of schriftelijk naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) sturen.
Het adres is:
Kifid
Postbus 932572509 AG Den Haag(070) 333 89 99www.kifid.nlOok kun je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie van het Europees ODR Platform.
Een cookie is een bestand dat jouw voorkeuren onthoudt en opslaat op je computer. Met deze cookies kunnen we jouw ervaring op onze website persoonlijker en beter maken. Wij gebruiken verschillende soorten cookies, onder Alle opties lees je welke. Je kunt kiezen welke cookies jij aanzet.